olivia: the dreams you never had

jag vill verkligen ha riktig mat.
först for vi till stan efter att ha hämtat upp lina och åt mjukglass och glassade i den skinande solen på torget. och ja, med glassa menar jag båda betydelserna.
en sak som är säker, det känns inte som sommar längre.

sen for vi iallafall till lina för våra kläder trodde det var sommar. där ahde de gäster och vi fick fika. vi körde mariekextävling, och nej det var inte vi som smulade ner hela deras kök.

efter ett tag så for vi hem, oj dte var just precis nyss och nu skriver jag ju här. samtidigt som jag äter chips.... men efter allt det söta behövde jag lite salt. faktiskt. :]
men nu kanske ni fattar mitt riktiga-matbehov?annars är det nåt som inte står riktigt rätt till i era små huvuden


"strike a pose"

min tumme och en docka jag hittade i linas säng. fin!

/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback