olivia: the ones that really do matter, the ones that it really hurts to loose

nu ligger jag i sängen, med borstade tänder, osv. jag tycker jag är bra, duktig, fin, söt och snäll som har gått och lagt mig såhär tidigt.

ikväll och idag har jag och emma inte orkat göra nånting, men våra rum har blivit ganska mycket finare. mamma gjorde varmchoklad åt mig. jag drack det. fint och trevligt

nu ska jag avsluta här och börja med det som egentligen fick mig att gå till sängs. dock är det lite väl busigt för era små öron, tycker jag. eller ögon, kanske. om ingen läser upp detta högt för dej. men, vi ses
/olivia

jag och emma körde 'love it or leave it'. gissa vad denne kreation blev

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback