olivia: when you feel everything's possible but what's everything?

hmm... jag kan börja detta inlägg med: vad var det jag sa? nu sitter jag ju här, igen, eller inte på samma plats men med datorn i knäet. denna gång i  soffan

men jag har hunnit måla naglarna också. om vi börjar från vänster lillfinger så blev det såhär:
blåglitter silver blå silver blåglitter guldglitter rosa rött rosa guldglitter
låter fint va? i'm the nr1 @ nailz

okej. vi drar lite randomfakta:
  •   idag var första dagen som jag plattade mitt hår på 9324723874238 dagar känns det som. och jag gjorde det inte ens noga
  •  jag har 4 armband på mig. fråga inte varför
  • har mina nya strumpbyxor på mig men upptäckte att det gått en maska. tur det var under hälen
  • har en rosa tröja på mig!!!!!!!!!!1
  • bredvid mig ligger en kudde med tärningar jag gjorde i 5an
  • jag har fått ont i knäna efter martino, men det gör bara ont när de inte är 'uppvärmda'
  • igår råkade det komma glass i soffan
  • NEEEEEJ upptäckte just att ingen musik var igång
  • så jag satte på 'the unicorn song'
  • i förrgår såg jag en "partillejohnny" på stan. det var inte fint
  • började digga med i 'the unicorn song'
  • vars tog emma vägen?
  • har en tv i rummet man inte kan se på tv med för tillfället
  • undrar om det här är det längsta randomfakta nånsin
  • det är en fisk på min mobil
  • varje gång vi ska köpa glass tar jag magnum mandel.
  • när vi var mindre var jag modigare än emma. jag vågade hålla i en liten groda
  • och jag kommer ihåg när det var
  • jag hatade filmen 'she's the man' tills vi av nån konstig anledning hyrde den och höll på att dö av skratt

så. det var det.

ser ni revan och den rosa tröjan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback