olivia: you can see better in the dark

jag sover så dåligt. Eller, kanske inte dåligt med tanke på att jag vaknade kvart i tolv och det är inte ofta jag sover så länge. Men då jag vaknade, kvart i tolv, undrade jag varför jag aldrig får sova ut och vakna pigg och utvilad. Sen tittade jag på klockan och steg upp. Fast jag inte ens var i närheten till pigg och utvilad.

Är det någon mer än mig som tycker att vi uppdaterar underbart, otroligt mycket? I wonder how, I wonder why. Nej, det var lögn. Jag tror verkligen att det beror på att jag aldrig gör något på dagarna eller kvällarna och här hemma finns det inte SÅ mycket att göra. Datorn har blivit som en gammal god vän.
Men okej. Nu ska jag räkna hur många inlägg vi skrev igår. Kan ni gissa? Svaret var pinsamt mycket. Det var 27 (!!!) inlägg skrivna den 15/8-09. Hur mycket är inte det?

Meeeen jag tror jag ska gå och klä på mig. Iallafall borsta tänderna. skulle kanske kännas lite fräschare då

btw. snyggt hjärta!1♥
/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback