olivia: you're shining so bright, i can't see

just nu har jag exakt ingenting att göra. men efter att ha varit borta från bloggen så länge har jag orken och viljan att skriva massa inlägg, mycket mycket. och eftersom vi igår kom fråm till attt vi tyckte att det var kul med listor på bloggar, såsom hiss och diss, så här kommer en:
  • partymusik. jag blir jag av det helt enkelt, det väcker goda minnen till liv osv. bra helt enkelt
  • shopping. en annan sak som jag alltid blir glad av, och särskilt när det känns som att man 'fyndar', särskilt på rea.
  • gamla kort. hur kul är det inte att titta igen bilder, från 1-3år sedan? nog för att det kan vara rätt pinsamt, vad tänkte jag med riktigt? men kul är det. alltid
  • tights/leggings. så skönt? enligt mig bland det skönaste man kan ha på sig. och snyggt är det ju också
  • komplimanger. alltid kul att få men också kul att ge, om man menar det man säger. kul för båda parterna
 
  • bra men kallt väder. nästan det sämsta vädret, för det känns som att man måste göra nånting för det är bra väder, men det är kallt så det finns inget att göra. till skillnad från när det är regn, man behöver inte göra nåt, eller när det är varmt och man kan göra nästan vad som helst.
  • de som klassar blondiner som fjortisar. jaha? jag är naturlig, aldrig färgat, aldrig blekt, aldrig slingat. vi måste väl få finnas till som vi är, eller hur?
  • tidiga mornar. skolan skulle inte alls vara lika hemsk om man bara inte behövde stiga upp så otroligt tidigt. så jobbigt
  • sova bort dagen. då är det nästan bättre att behöva kliva upp tidigt, än att sova bort dagen. för det första har man slösat en hel dag på ingenting, och för det andra känner jag mig nästan äcklig då. även fast jag aldrig har sovit längre än till 13.00 om jag ens har sovit till då
  • inte få göra saker utan förklaring. är det bara jag (och emma då) som har frågat om man får göra nåt och sen fått svaret nej med förklaringen 'du får inte'. jaha? varför inte? finns det inget skäl till varför man inte får göra det borde man få det?


okej men nu ska jag kliva upp ur sängen och faktiskt göra nånting. det blir väl att klä upp sig och sen vips sitter jag här igen. kanske men hoppas inte
/


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback