emma: are you ready for this

att vara singel - askul helt enkel. man kan ragga runt hur som helst, man är helt fri som. En klar hiss!



förhållanden - måste även de hissas.... Jagvet att det är varandras motsatser, men likafullt är de båda värda att hissas. Jagmenar, finns det någon härligare känsla än att vara kär och veta att ens favoritpojke älskar en tillbaka också? Jättemysigt, särskilt nu när det går mot kallare och gråare tider. Då blir man lite sugen på att ha någon att mysa med, right? Jag i alla fall, så nu blire att spana



låtar som väcker känslor - alltid underhållande att lyssna på, att man kommer ihåg en särskild tid eller något särskilt ögonblick.. hur sorgfyllt det än må vara kan det alltid vara skönt. Och låtar med texter som stämmer precis in på ens känslor är också underbara. Det finns 2 låtar (eller 2 låtar som jag speciellt har tänkt på) som jag tycker att vid vissa ögonblick i livet har absolut perfekt text. Det är I still - backstreet boys och fairytale gone bad - sunrise avenue. Dessutom finns det några rader ur why does it rain - darin (haha jagvet, darin hihi) som jag tycker är underbara. Eller - underbara och underbara, en gång började jag gråta av dem.
"Something in her eyes
I've never seen before
It took me by surprise
When she said
"I'm not in love anymore"


farmville - hihi jag är beroende....

det blev bara hiss idag.

♥/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback