emma: nu förstör jag bloggen

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig? För många som inte känner mig: att jag aldrig har druckit, rökt, snusat eller festat. Sen kanske att....jag vet inte:]
Hur var du som barn? Försiktig!!!
Varför bloggar du? Jävligt kul.
Betyder kärlek mer för dig än vänskap? Vänskap är kärlek och viceversa
Vad kan man leva utan? Såna här test
Hur ofta lagar du mat hemma? Typ 0.1 ggr/år
Hur svarar du i telefonen? Hallå?
Hur ser folk dig? Med ögonen I GUESS 
Människa som gör dig enbart ledsen? ingen tror jag
Människa som gör dig enbart glad? jag kommer inte på någon
Värsta känslan? Saknad tror jag 
Favorit tv-program? ingen aning 
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig? Bra väder, och nåra roliga att umgås med 
När grät du senast? Faktiskt ganska länge sen 
Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville? Finns nåra saker 
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen? Nepp
Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat? haha-ha
Vart går din drömresa? Afrika eller australien tror jag 
När blir man vuxen? När man beter sig som en 
Vill du säga förlåt till någon? Tror inte det, jag har varit snäll 
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i? Kan inte komma på nån just nu
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig? LYCKLIG antagligen men snygg skulle ju inte vara fel 
Vad är lycka? När du inte skulle vilja ändra på ditt liv tror jag
Vilka personer beundrar du? De som har uppnått sina drömmar 
Vem har makten i ditt liv? Till största delen jag men mina föräldrar också 
Har du någon dold talang? don't think so..... 
Har du någon fobi? säkert
Vad är det pinsammaste du gjort ? åh det är för pinsamt för att berätta.......

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback