olivia: it has a memory

hemma från träningen nu. Om ni har läst/läser emmas inlägg kanske ni förstår att jag är ganska glad just nu.

Jo. När vi kom tillbaka till skolan och hade ätit så satt vi bara och chilla gärnet i cafeterian. Lugnt och fridfullt tills några fotografer kommer och förstör den sköna stämningen, genom att tvinga oss till att vara med på bild. Jag har nog svårt att bli bra på bild, hur kul är det då när man sitter där i träningskläder och är sådär allmänt fräsch? Inte så värst.
Vårt tredje möte med dem skedde i vår korridor, när vi väntade på "lektion". Då kände jag mig OK och ställde såklart upp på bild, alldeles ensam med min bästa pose. Eller inte? Men  de tog kort iaf och det finns säkert nån riktigt.. söt...

Efteråt så stack vi på stan, när vi bytt kläder. Jag lånade av lina eftersom jag inte orkade fara hem. Sen på stan bytte jag och liza skor, hon fick mina snygga... hmmfoppatofflor och jag fick hennes högklackade. Kan bara säga att längdskillnaden inte var så stor som jag befarat. SKOJA! den var gigantisk

På åhléns, tittar på en kjol på en skyltdocka.
nån, typ jag: Men den där dockan är ju orealistiskt smal.
liza: haha typ lina...
jag: haha ja, same same

jag menar inget. hon är liten



hehehe.. jag gillar picasa

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback