emma: you can't hide anymore

Just nu dunkar bubbles - rock the world i mina hörlurar på mitt ensamdisco. Det gör mig jävligt pepp på pan, och ja, vi ska dit trots att det är för snorungar och suger stenhårt. Det är vad du gör det till säger jag och jag räknar mig till kategorin snorungar, så jag är berättigad att fara. No matter what. Jag varnar er, ni som ska dit. Jag kommer inte vara lugn. Med betoning på inte. YEah go1ng crazy!!! Dock bits jag inte.

Håller typ på att bli förkyld för första gången på.. jjag vet inte hur länge. 1 år, 1,5 år? Men det kanske beror på min sömnbrist, eller ja att jag är uppe alldeles för länge på kvällarna. Och tränar mycket, at the same time. Äter för lite gör jag då inte, haha lol.


det blev inte som jag hade tänkt mig. avundsjukan riktigt skär i mig
men det är över nu
vi gör såhär att vi börjar om på nytt
och nu gör vi det som det skall göras.
nu kör vi

Kommer inte ihåg vad som står på schemat imorgon. Får bli en förhoppningsvis positiv överrasking.

skall leta fram lite oldipictures på mig nu


ja, det var ju blandad ålder på de där. Ungefär från sommarlovet till åttan - mars i år. Saknas en period ungefär från december till februari, då jag inte kunde ta kort. Den perionde brukar jag kalla min "fjortisperiod" hehe, fast jag kanske är mer fjortis nu än då. Det är också den tiden i mitt liv som jag saknar mest, tror jag, eller i alla fall en av dem. Jag vet inte varför, men det kändes bara som om... jag var så oskyldig och naiv på den tiden. Livet var som lätt på ett annat sätt än nu och... jag vet inte, jag var som så oförstörd känns det som. Sen trängde verkligheten på och sen dess har det inte varit samma sak. Jag vet inte
Känns bara inte som om jag hade så mycket att bära på då som

jaja borde nog sova nu
puss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback