lina: jag har tappat hoppet om det

Tycker bara att alla söta anonyma kan sluta lägga sig i folk som dom inte vet någonting om eller känners liv eftersom det är ganska patetiskt.



Sitter just nu på mitt rum, såg nyss på en film på tv som var riktigt bra men minns inte vad den hette.
Idag har jag, duschat, rakat benen, plockat ögonbrynen, bestämt vad jag ska ha på mig imorgon, varit med emma, pratat med farmor¨osvosv.
In för imorgon saknas nu bara att leta fram ett lås till skåpet och platta hårförlängningen sen är jag ready to go to skolan.
Har längtat hela sommaren NAT, seriöst jag orkar inte skola, man slösar bort sitt liv ju, även fast det kanske är bar att kunna det man lär sig osv men det är inte så lätt att lära sig om man inte är det minsta intresserad av vad dom mkt "roliga" lärarna säger.

Ahh ikväll så pratade jag och emma om att se "The boy in the striped pajamas" men får se hur det blir med det, måste ju faktist sova någongång så att jag inte kommer som en zombie första dagen i 9an, ohhh i´m BIG.



puss







Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback