emma: 2009

Jaha. Och så var det några timmar kvar av 2009.

Och jag måste bara säga,... vilket år det har varit!!! Helt otroligt mycket som har hänt, som har förändrats. Jag är överhuvudtaget inte samma person som jag var ett år sedan, på gott och ont. Jag har lärt mig så mycket mer nu, upplevt så mycket mer. Jag har älskat, jag har sörjt, jag har hatat, jag har saknat, jag har svikit. Jag har blivit hatad, jag har blivit älskad, jag har blivit sårad, jag har blivit saknad.

Men så har vi ju också alla goda minnen, som när vi startade den här bloggen, nnågon gång under februari månad, som definitivt har förändrat mitt liv på ett sätt. Och andra saker som dreamhack, konfirmationen, turkiet, lärt känna massa nytt folk, nightflight, umecupen, börjat spela innebandy i ett nytt lag, midsommarafton, valborgs, storklinten, alla gånger i umeå, festivalen, martin olofsson, luciacupen osv och alla andra dagar som tack vare mina kära vänner alla har blivit oförglömliga♥


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback