emma: här följer en lång sammanfattning av gårdagen

Sitter och ser på Harry Potter och hemligheternas kammare. Ungefär såhär låter våra dialoger med tven.

"Harry Potter du kan klara dig för du är Harry Potter Harry Potter!


Men det var inte det jag tänkte skriva om. Ni kanske har märkt, om ni är ett stort fan av mig, att jag inte har uppdaterat på ett tag? And do you know why? Jo, för igår morse tyckte mitt internet att det inte var mer än rätt att lägga av och inte börja fungera förrän nu. Men i alla fall; gårdagen.

 

Började med att dega preciiiis hela dagen. Ligga framför tven och äta godis. Sedan var det middag, vi såg Harry Potter och de vises sten och sedan tänkte vi; "ja vi går en promenad!". Sedan tänkte vi; "Vem ska vi träffa egentligen?" och så gick vi ut osminkade, i jättejättemycket kläder och med äckelfett (slick i mitt fall) hår efter en hel degdag.

Väl ute tänkte vi; "ja vi går till ica morön!". Ingen av oss förstod varför eftersom det var -12 grader och det är jättelångt till ica morön, och det var inte ens öppet. Men vi gick dit i alla fall. Sedan blev vi matsugna och gick till max och satt där mycket länge. Sjukt ovanligt att vara där utan smink, ja. Inte ok. Och det kom och gick folk och vi kände oss allmänt fräscha.

 

När vi ätit upp hamburgarna, glassen och jag varit ute och svalkat ner mig blev vi inbjudna av några pöjkar med z (bara för att pöjkar inte stavas med z) till en lägenhet på älvsbacka. Och vilket lägenhet det var!!! Satan så coolt. Allt var coolt utom granen.... den var konstig. Men där så spelade vi NHL, vi såg lite på tv, tog busiga kort då ingen såg, löste bråk, och tittade på........ ac kan vi kalla det.

Sedan blev vi hungriga, så vi promenerade till max igen. Det var inte kul där. Alla var äldre än oss, finklädda och välsminkade. Jag kände mig utsatt. OCH SÅ VAR DET DAGS ATT GÅ HEM!!!!! woho. Och btw, vi hann aldrig våldgästa "robin hood" som vi tänkte:( Failblog.





Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback