emma: hej jag föddes fotogenisk



Spår

På stan blev i alla fall det enda inköpet för mig ett puder så nu kanske det slipper se ut som om jag knarkar solpuder. Så efter en halvmisslyckad runda på stan så åkte vi (ja - vi åkte bil.) hem till Lina och tittade på Rob Schneider is the hot chick, fyfan vad rolig den är!!!!!

Sitter och lyssnar på Paparazzi just nu, för er som skulle vilja veta. Jag brukar vara paparazzi ibland och tjuvta bilder på folk, det är underhållande. Men vad som inte är underhållande (för mig) är då folk tar kort på mig, utom Lina som jag brukar stå modell för<3. För jag blir jävlar äckligt spårat ful på kort. Man vet aldrig vad som kan hända på kort, alltså. Men vänta - nu lyssnar jag på Fall for you. Önskar någon kunde falla för mig? Det skulle vara coolt. jag brukar annars vanligtvis vara den som faller.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback