emma: I smile

Var dag händer något nytt.

Just denna dag har jag fått inbjudan till ett spansk disco. Observera att detta är i Spanien. Hmm... stor chans att jag far.

Andra osannolika saker som har hänt idag:
-Jag for hem från skolan (jag menar... det händer typ aldRig, det här är andra gången tro jag, genom ALLA år)
-Jag städade och rensade min garderob, frivilligt
-Jag började skriva en önskelista till jul (hehe=]) Jag som aldrig tar intiativ och gör något i vanliga fall.
-Jag hade mjukisbyxor på skolan (den stund jag var där). Och jag som hade lovat mig själv att aldrig ha det. Men jag hade faktiskt inga andra, och det är SANT:(

En högst sannolik sak som hände var att Andrea åkte ur Hells Kitchen. Haha!!!!!! Där fick du din bitch. (är det bara jag som följer den serien=]?)



Olivia, Lina, Matilda, typ exakt ett år sedan
Då vare lite vanligare att vi använde mjukisbyxor kan jag lova=)!

pussar/emma


Kommentarer
Postat av: emma

vad gör du ikväll sötnos? (:

Postat av: matilda

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

edda discot.. ?

2009-12-03 @ 20:06:36

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback