emma: lucia (en dag sen)

Är nu helt redo inför den stora uppgiften som dagen till ära bjuder på; luciatåg!

Filmen igår, New Moon, var jättesuperbäst, som typ hela världen vet redan eftersom alla såg den före mig. Men i alla fall. Men jag förstår inte hur alla kan tycka att de manliga huvudrollsinnehavarna är så "otroligt snygga", för dom är inte det... verkligen inte.. ingen av dom... just saying....... just telling the truth........

Kom i alla fall hem runt 12, och ställde väckaren på 6. Skönt. Det konstiga var att jag aldrig vaknade av den, för den ringde aldrig. Men däremot vaknade jag 2 minuter över och undrade om det inte var dags att stiga upp snart.



yaääyyyy posebild!!! Vänta jag vet vad jag har glömt... lypsyl"!!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback