emma: när livet tar en annan väg

hehe jag fick ont i magen så jag for hem från skolan:( Men nu har det typ gått över, men kan komma tillbaka när som helst men det ska nog fixa sig.

Längtar tills dess:* Längtar till många saker förövrigt!

  • Helgen, speciellt lördag då jag ska på stan med caregang och köpa julklappar :D :D :D !
  • Nästa helg, då det verkar som om caregang ska vara med i luciacupen (en innebandyturnering i jörn typ) :D :D :D !
  • Lucia, om två veckor! Förresten fick jag veta igår att jag ska läsa en vers... nervöst :$
  • Innebandymatchen mot IBS på söndag!
  • Då jag ska se New Moon! (vet dock inte när det blir)
  • Julfesten!!! Om två veckor tror jag?
  • Jullovet!!!!!!!
  • Julafton!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D
  • Nyårsafton!
  • PARADISCUPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Dm-finalen i umeå!!! (I vår nångång)
  • Skolavslutningen!!


Ja det var typ det. Eller jag längtar också tills jag ska äta lunch. Jag är ganska hungrig.

 


Kommentarer
Postat av: mmautildah

TACK DU :d

Hur är det?:*

2009-12-03 @ 15:16:58
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback