emma: the way we handle it

Har ett riktigt problem nu.

Det kliar nå så vansinnigt på min vänstra hand, men det gör ont då jag kliar och hur mycket jag än kliar hjälper det inte.

I alla fall vaknade jag typ samma minut som igår? 09.14 eller nåt sånt. Varför kan jag inte sova på helgerna? Jag är ju trött. Och jag försöker verkligen av hela mitt hjärta och min själ somna om, men det går inte. Kan bero på att jag alltid har ont i magen då jag vaknar, men sen går över då jag stiger upp? Det är också ganska jobbigt. Finns så många jobbiga saker här i världen.

Thank God att jag är cool i alla fall!!



pussar/emma

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej vännen! Jag ha en julkalender på bloggen, jag har laddat med massa fina priser bakom varje lucka och hoppas att du vill delta. 24 dagar håller roligheterna på och självklart får man delta varje dag. Kolla gärna in lucka 1,2,3,4och 5, du kan fortfarande tävla om den också.

Hoppas jag får se mer av dig på bloggen.



Kram Minnie

2009-12-06 @ 10:28:56
URL: http://www.minnies.se
Postat av: AH

sv; fester och kompisar :D vad blir det själv?<3 :)

2009-12-06 @ 11:00:09
URL: http://meercii.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback