emma: väldigt funni stuff

Vet ni vad som är roligt? Att vi ska fara på cup om 12 dagar och vi inte har en målvakt. Riktigt superduperstålmannen kul! Och vet ni vad som händer om vi inte kan fixa någon tills dess? Jo, då ska vi i laget turas om och stå i mål! Och eftersom vi är 12 spelare och vi ska spela 6 matcher, så är risken för stor att jag ska behöva stå. FÖRFÄRLIGT!!!

Fast man kan ju alltid spela 6 på banan istället. Men senaste gången vi spelade så (för att vi inte hade någon målvakt då heller) förlorade vi med.. vad var det nu, typ 14-0 eller något? Men för att rädda mitt goda rykte vill jag bara säga att jag inte spelade den matchen, jag var i Malå och åkte skidor.

Några av anledningarna till varför målvakterna vi har frågat inte kan följa
- ska bort
- sjuk
- ska få gäster
- inte får byta förening
- för gammal
osvosv.

 

En del av vårt fina lag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man ha en kille som målvakt:D?

2009-12-22 @ 11:09:57

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback