lina: HJÄLP

Nu är det så att jag har en väldigt fin vän som söker en ännu finare pöjk så här kommer en kontaktannons!!







NAMN: Emma Linnea Nilsson

ÅLDER: 15 år

CIVILSTATUS: singel!!!!!!!

FÖDELSEDATUM: 31 augusti 1994


SYSKON: riktiga: Olivia, Albin och låtsas: Matilda, Magda och Sofia

ÖGONFÄRG: blå

BOR: skellefteå, sjungandedalen och sunnanå

INTRESSEN: kompisar, innebandy, leka, mysa, ha kul/roligt!hha

HUSDJUR: inget

FAVORITMAT: gillar allt och då menar jag allt eller nää inte vissa saker men a.

FAVORITFÄRG: vi säger som typ grå hahah skämt å sido men blå



men nu får det räcka tycker jag, ni kan ta kontakt med henne på 0703602085!!!!






pösses



Kommentarer
Postat av: Alle J

Tjenare, alle j heter jag... du har mitt nummer och vet var jag bor <3<3<3

2010-01-01 @ 00:35:59

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback