lina: räcker det om jag älskar dig?

Okej har verkligen inte kul och ingen är inne på msn nu så det kan nog bli några inlägg från mig nu. Var länge sen jag gjorde en hiss och diss nu sp det kanske är på tiden att jag gör en.




HISS

Riktiga vänner - Det är så skönt att veta att man alltid har någon som finns där för en och veta att den aldrig skulle svika en vad som än händer.

Jul - Det är så mysigt nu innan jul då alla har satt upp julpynt i husen och ja det är bara mysigt helt enkelt.


Innebandy - det kan seriösöt inte finnas något bättre än att spela innebandy, man blir alltid glad, glömmer alla problem och tänker bara på det amn gör.


DISS


SNÖ - okej lite snö ska det ju vara för annars får man ingen riktigt julkänsla men när b´det blir såhär jävla mkt skö så tycker jag inte att det är roligt längre...usch


Folk som lägger sig i - jag hatar och då menar jag verkligen hatar när folk frågar och lägger sig i saker som dom inte ens har att göra med, men snäll som jag är så svarar jag alltid fast jag egentligen inte bore eller vill.



och ja det gick inte speciellt bar kom inte på så mkt, men nu kom doktorn så ska prata med ahn sen fara HEEEEEEEM!!! och tvinga emma och olivia att leka med mig.




puss



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback