olivia: den efterlängtade dagen är kommen

VI HAR JULLOV

Har tillängat dagen åt sällskapsspel, alfapet är typ min lover. Sen fick vi ju också betygen, tänkte showa ´de för er men upptäckte att jag glömt dem i skåpet. Aja, det enda som var ändrat var ändå musik som jag nu har VG i. Nice. Eller ja, egentligen fucking amazing då min musikala talang är lika med noll.

Nu ska jag upp och äta lite baraförattdetärgott-pizza. Sånt får man göra för nu är det jullov. Sen blir det nångång göra sig klar till julfesten, men det blir somsagt nångång. Jag är inte som vissa verkar göra som behöver hela eftermiddagen att göra sig klar. Så big deal är det väl inte?

Jag duger väl gott som jag är. Även fast jag ibland ser ut som en sur, dum blondin?

AAAAh Emma kom och spille pizza i min säng. Inte schysst alltså.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback