olivia: detta fält MÅSTE fyllas i

ÖH okej det känns bra att klockan är halv 9 en fredag och jag har inte ens DUSCHAT än? Inte för att jag kommer göra nåt mer ikväll än att se TV med thA family och kanske sitta vid datorn, det känns iofs också ganska bra. Men ändå, jag VILL se TV men kan inte för att jag inte har ducshat... tvångstankar.

Dessutom har vi nu 59stora lussebullar, ett antal knäck, chips och julmust som väntar på mig.

Asså jag brukar inte skriva om jag är arg på någon eller nån har gjort nåt eller jag är ledsen för nåt eller så...... Men nu kan jag inte bara hålla det inne längre. Det här är andra fredagen, nästan i rad, som Lina dissar oss för julbord? Vafan är de för stil? Håller INTE i längden! Men ärligt talat tror jag att det är julbordets fel, har märkt att hon ibland blir som en annan person vid julbord. Ja, jag kan bara säga att om jag nångång får tag på det där julbordet så ska jag &#(#/"""!!=)#!


KAn nästan inte hålla skenet uppe längre.....


1 randomfakta!
Jag kan nu, om jag skulle vilja, ha en helrosa outfit. It's true.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback