olivia: jag kan inte få det ogjort, nu är det en gammal bild

hejhej!
Öh okej det där är första och enda gången jag börjar med en hälsningsfras.

Idag kom vi hem ca. 19.30 efter att ha sprungit runt på stan och letat kläder till julfesten. Hittade till slut när det var ca. 5 min tills de stängde, så hann inte prova....................... men det passade. Nästan.
Det jag ska ha på mig är dessvärre inte så värst uppklätt, bara lite mer än casual sådär. Kommer känna mig ganska nerklädd då alla typ ska ha finklänningar? Och mitt "lite mer än casual" är typ alla andras helt casual. Men aja. Let it go.

Snart ska vi äta tårta och kanske koka knäck. Jag har frusit som sate hela dagen. Jag är trött. Nu ska jag sluta.

INGEN MER  MATTE FÖR I ÅR! JA!!!!!! YESYESYESYESTIKITIKITIKI
Och JA, jag har inte laddat in bilderna på datorn ÄN....... och jag har ingen bra förklaring. Sladden har bara inte varit på rätt ställe vid rätt tillfälle.

Kommentarer
Postat av: F a a n n y §

fin blogg :)

2009-12-15 @ 22:05:13
URL: http://fannyofswe.blogg.se/
Postat av: vesna

Ha en underbar dag=)

2009-12-16 @ 06:46:11
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback