olivia: men ikväll tar lyckan slut

For inte på träningen idag, men att träna verkade inte som ett OK alternativ när det känns som om jag skulle kunna somna när som helst. Dessutom har jag lite ont i halsen. HAHA asså okej inte för att jag bryr mig om det alls men kände bara förr att skriva det.     ?????++

Det öppnar ju upp kvällen på ett helt annat sätt. Känns nästan som att jag borde duscha för att inte ha äckeläckelhår imorgon. Dessutom vill jag se 'flickan som lekte med elden' som mamma hyrt. Men nu kommer den stora frågan:
Måste vi skriva nån bokrecension?
Jag tror jag borde det... för säkerhetsskull. Men det är inte lätt att veta när vår lärare sa, i början av terminen, att vi skulle lämna in bokrecensioner i slutet av terminen och aldrig påminnt oss. Hon kan ha glömt det.

Gårdagen prestation: Köpte godis för 8kr före bion. Det finns fortfarande kvar!

Kommentarer
Postat av: Mandy - En Masjävel

inte klaga på snö kvinna!

2009-12-15 @ 02:07:50
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: matilda

Kom just på en sak....

När ni kommer till sunnanå om två veckor så far ju jag.........

INTE passande ju..

2009-12-15 @ 09:58:05

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback