olivia: paranormal activity visas inte längre på bio i skellefteå

Min dag idag har bestått av : STAN (och mormor och morfar)

Igår när vi promenerade gick vi nämligen förbi gina tricot och blev så otroligt sugna på att shoppa. Så vi bestämde att vi skulle ställa väckarna på halv 9 för att kunna komma riktigt tidigt. Jag har varit trött idag.

På stan så... låt mig tänka... just det! Så shoppade, shoppade och shoppade vi. Mycket. Men ändå har jag mer än hälften av mina pengar kvar! Lycka! It's a miracle! Amazing horse! osv.



Nu har jag mys. Ni ser hårbandet, det kan ju bara betyda en sak: mys. Och en ny tröja, som är så mysig så att man bara vill...ha på sig den. Och det har jag ju. I'm happy.

Kommentarer
Postat av: matilda

vad ska vi se då;(

2009-12-26 @ 22:17:16

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback