emma: everytime you leave

hej. DET FÖRSTA JAG VILL SKRIVA är
förlåt för den totalt omatchande "snygga" designen, skulle testa lite saker innan jag gick och la mig, men kunde bara fixa några saker och orkade inte tänka något heller, så det blev lite... Längtar till Liza kan göra headern, vi måste bara fixa några bilder först. Dessutom vill jag be om förlåtelse för mina långa och totalt ointressanta inläggen.. med 0 bilder eller länkar, har inga bilder på den här datorn osvosvososv.

Idag har förövrigt varit en rätt trist dag, först skolan, (som typ gick ovanligt snabbt?!??!???), men det sög för Lina var sjuk. Sedan gick jag, Olivia och Liza på ica och köpte godddddd dricka, som vi skulle dricka när vi kom hem till mig och Olivia. Det är inte heller särskilt kort hem till oss, och vi gick. Sen, direkt då vi kom in, var Liza tvungen att fara eftersom hon skulle till tandläkaren, så då åt jag bullar istället, och efter det satte jag mig här. Kul.

Ikväll blir det träning, och Liza ska träna för första gången på cirka 4 månader!!! Inte dåligt. Hoppas också vi får veta vilka som kommer med till zon... villvillvill veta.  Sedan har jag cirka 500 ogjorda läxor också, men jag orkar bara inte göra dom. Imorgon hoppas jag verkligen att jag får veta var jag ska praoa, vill ju ha något att se (eller inte se) fram emot. Jadå.


I helgen har vi funderat fram några (lite pinsamma) fakta om oss, 'careganget'.
Till exempel:
Vad vi pratar om:
1. Oss själva
2. Skit om andra
3.
Kläder, smink osvosv.

Att vi:
1.
Pratar mycket högt
2. Skrattar mycket högt och har ett inte vackert skratt
3. Har humor som egentligen inte borde få kallas humor
4. Vi tror , MYCKET
5. Vi är 'annorlunda'
6. ... och vi tjatar om det
7. Vi tycker att vi äger
8. ... och vi tjatar om det

Ja, allt är sant, till och med sannare än det jag har skrivit. Om ni träffade oss, skulle ni förstå.
Men nu skall söta lilla jag, som btw har typ självlysande hår, sluta skriva och göra något vettigt istället. Okej, skoja bara, fortsätta sitta framför datorn.

soooo i say it like this

♥xoxo
emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback