emma: i would know

får bli ett kort snabbt inlägg idag.
Dagen började med skolan, läs, svenska och biologiprov. Jag tror inte provet kommer hjälpa till att höja mitt betyg, precis...
aja, sen åt jag lunch på skolan och sedan var jag med lina och olivia. efter ett tag for vi till liza och med henne for vi på stan och gjorde lite tjaffs. Sen for vi hem till henne för att anmäla oss till att jobba på Dreamhack. For sedan hem, åt middag och for till Lina för att plugga. (Men det var mest jag och olivia som lärde Lina&Liza saker). Efter det busade vi ett tag, tills pappa ringde och frågade om vi ville ha skjuts hem. Klart vi ville, och efter det har jag inte gjort så mycket.

hihi det får typ räcka för idag, måste sova!!! Vill vara pigg på matteprovet, och jag har en bad feeling om det. Känns inte som det kommer bli några highscores då inte.

Men ska gå och sova,
pussss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback