emma: never give it up

NÅÅ, nu hade jag lust igen att blogga. Kul för alla som läser vår blogg, vi uppdaterar den typ 10 gånger/dag.... men jag vet av alla vi fyra i careganget, är väl jag din favoritbloggare?  Det antar jag. Nu har jag gjort mig färdigt osv, och snart (NÄR LIZA ÄR FÄRDIG?!?!?) så skall vi söta fyra fara och äta på subway. NAMMMMIIII. sedan sitter vi väl där i några år antarjag, och sen går vi säkerrt hem till liza och drygar lite framför hennes kingbärbara dator. Så brukar det vara i alla fall, för inte brukar vi orka släpa oss några extra hundra meter hem till Lina, nej. Och absolut inte någon extra KILOMETER hem till mig och olivia, nej. (för er som inte vet så är jag och olivia tvillingar). Nej, det blir nog att vi stannar hos Liza...

Ikväll blir det som redan skrivet, först nightflightmöte på söder, som vi måste fara på eftersom jag, resten av careganget och anna ska sköta en kiosk där. Så om du händelsevis ska fara på nightflight, så kan du ju passa på att köpa någonting i kiosken närmast sporthallen, där vi kommer stå med korvluktande kläder och sälja, just det, korv, och en massa andra godsaker. Sedan efter det säkert jätteroliga mötet ska vi dra hem till Lina och låta Linas mamma bleka sönder vårat redan blonda hår. The blondtrio (careganget minus Liza alltså) becomes... The even more blondtrio. Coolt. Känns som om vi är den enda blonda trion i hela skellefteå, för alla verkar vara så otroligt pepp på att färga brunt hår.  SEn blir det att sova, för imorgon är det dags att gå till skolan igen.... hiihih kul NOT. 

Nu vill jag bara påpeka en sak om Lina.... om ni inte känner henne får ni veta det nu. Hon är blond, och då pratar jag inte bara om utsidan. Ibland är det bara pinsamt, det hon säger. (ja lina, du vet att det är sant).
Här är några blonda saker Lina har  sagt/gjort
1. Trodde Björn Borg var slalomåkare.
2. Sade på ica: Hur mycket väger 1 kilo?
3. Sade den 6 december 2008: Imorgon är det den sjunde advent.
4. Såg "sagan om ringen" i förrgår, sade , just efter dom på filmen hade sagt något i stil med "Fylke med sina gröna skogar och sjöar blablabla..." -Vem är fylke?
5. Sade: Vem är Enrique Iglesias?
6.Om Lina och någon sitter ner, och så ställer sig den andra upp, ställer sig Lina upp och går. Efter cirka 10 meter (efter att hon har pratat med den tänkta personen bredvid henne) vänder hon sig om och märker att ingen går bredvid henne.
OSVOSVOSVOSV. Det där är något vi får stå ut med varje dag ska ni veta.

Nu orkar jag inte skriva något mer?

♥xoxo
emma

Kommentarer
Postat av: majss

hon e för söt

2009-02-09 @ 13:49:00

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback