emma: you can't know what i'm thinkin' of

precis som liza har jag blivit kär idag!!!!!!!!!!!!! det hände då jag kom från min första rast på ok idag. Jag kom ut, ställde mig i kassan, och sedan uppfattade jag ljudet. Det var kärlek från första stund (okej har hört den 101003742 gånger förr men nu)

MANEATER - NELLY FURTADO



HAHhahahah sen iknow, men jag är in love nu, svävar runt på rosa moln osv, så jag bryr mig inte särskilt hårt.
Annars så var det här sista dagen för mig att praoa på OK (det här är den lyckligaste dagen i mitt liv.) Så dom var snälla att ge mig godis, chips och cola<33<<33. Tack så hemskt mycket. Och bättre blir det. Ikväll är det först träning på eddahallen, den enda vettiga hallen vi har att träna i för övrigt. Och efter det PAN. Jag är så peppad att jag håller på att sprängas TYP.

Men det var bara det jag vill skriva nu. MEN JOOO NU KOM JAG PÅ.
JAG SKA FÅ EN NY MOBIL!!!!!!!! Eller ny och ny... Monicas gamla men den är ju fan miljoner gånger bättre än den jag har nu, och jag är så lycklig. HIIHHIHIHIHIIHHIHI asså en bra dag kan man ju kalla det.

Men nu VAR det faktiskt inget mer jag ville skriva om.


pusskrampusskram♥
emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback