lina: ler du så ler jag

JIPIIIEEE!!! jag älskar Emma hon har serriöst räddat mitt liv från att gå under helt. Jag har försökt gå in på bloggen hela dan men det har inte gått...Mina söta dudes hade alltså bytt ösenord utan att jag visste någonting,
jag blev nästan
 lite sårad men bara nästan för Emma sa det ju till mig just innan jag blev helt sårad. TACK FÖR DET GUMMAAN!!!

AAAAHHH nu älskar jag henne ännu mer!! Hon berättade just att jag kommit med på ZON! nu är jag happyyy.

Idag ar jag inte gjort någonting, har varit hemma för att jag har haft så jävla ont i huvudet...men nu är det bättre och jag ska till skolan imorgon. Alla kommer nog bli så glada att ha mig tillbaka! Särskillt kjell min mattelärare fast justja det är onsdag så jag har ingen matte:D jippi nu blev jag ännu gladare. OCH NU BLEV JAG ÄNNU GLDADARE ÄN VAD JAG NYSS VAR FÖR NU FRÅGADE HON OM JAG VILLE GÅ PÅ MELODIFESTIVALEN PÅ FREDAG OCH DET VILL JAG JU SÅKLART:D!!!

JAG ÄLSKAR MIN EMMA!!!!

men åå nu blev jag ju så glad så att jag glömde bort vad det var jag sulle skriva om hmmm jag kanske kommer på det senare isf skriver jag då:)

pussssss


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback