Lina, Liza: We're the worlds greatest

Liza:
Nu är jag faktiskt äntligen klar och Lina sitter här bredvid mig och vi ska snart fara in till stan (långt osv, typ 500m), och möta Emma & Olivia nånstans. Så ska vi som sagt äta på subway  !
Lina säger att ajg kommer frysa sönder,
för jag har på mig
svarta strumpbyxor, H&M(?) (som inte är tjocka direkt)
blå tub"klänning", Gina Tricot (Mer som en tröja)
vita benvärmare, (?)
blått midje-skärp, (?)
men det hon inte vet är att jag är BÄST. Så jag fryser inte=D=D
Nu kan Lina få fortsätta om hon vill för ajg har inget mer att säga=D

puss.

Lina:
Nu gick Liza iväg för att ta på sig sina myysiga skor tror jag iaf(a) jag har typ ingenting att skriva och vi ska nog gå in till stan nu.
Här är en väldigt söt bild på Liza och Emma.


Pussss


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback