Liza: My name is ROCK

Jag har kommit på att det jag skriver som Rubrik, till alla inlägg, är den låt jag lyssnar på..
"Bra"  fantasi osv..

Nu har jag inte skrivit sen i måndags tror jag iaf.
Men det har inte hänt så mycket, förutom det som SKA hända..

Dvs NIGHT FLIGHT&DREAMHACK!!
Att careganget ska jobba på båda evangemangen betyder också att vi kommer gå in gratis på de.

De här ska också jobba där;
anna 
maja
lisa lamprecht (blogg?)


På måndag far jag till sthlm, kommer hem vid 18.00 18.30 på Fredagen, DH's start-datum!
& Redan klockan 19.00 ska jag bege mig dit.
JÄTTEROLIGT!!

nu vill jag inte skriva mer, jobbigt.
För jag håller på baka cheesecake.

Fast nu har jag tagit ut den ur ugnen.
Så nu sitter jag bara vid datorn, och skriver här lite då och då.

Just nu lyssnar jag på Teddy Winroth's ljudbok;
Teddy Winroth; Boken jag behövde med som inte fanns

puss. /L

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback