Liza: rapattack-dataspel

emma: en liggande åtta det 
Replayyy;
HAHAHAH DAAAAAAMP emma, DAMP. DAMP säger jag bara DAMP.!!!


Data-data-dataspel, hon är kär i ett dataspel
Data-data-dataspel, vad kan bli mer fel?
Data-data-dataspel, hon är kär i ett dataspel
Data-data-dataspel, vad kan bli mer fel?

Oki, nu blir det officiellt. JAG ÄR KÄR I THE SIMS.
Det är fan jävligt verklighetstroende, jag får spår så realistiskt det egentligen är. När man var yngre kunde man inte förstå allt det som fanns i spelet. Men åh, det är ... ÅÅHH jag älskar det (L)(L)(L)(L)(L)

Idag;
Det blir nog inget mer prao för mig då, otur att det hände första dagen (om det nu skulle måsta ha hänt någon gång så var det väl den taskigaste dagen). Så idag har jag bara suttit och spelat mitt älskade sims, och jag har gjort bara ungefär det snyggaste huset, fan alla ska bara se det FFS!!!!.

Just nu;

Sitter jag här vid datorn (oh, big shocker there) och bloggar, och är för ovanlighetens skull inne på msn rätt snabbt. Det är drygt med folk som skriver när man gamea The Sims (<33<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3).
& NU orkar jag inte skriva mer, tycker att jag varit duktig för att inte skrivit på längÄ.

puss. /L

Nej än är ni inte kvitt mig, =) OTUR.
Men jag vill bara lägga  in en låt, helt otroligt skön.
Jackson Waters - Come Undone>
(Ursäkta inhoppen av OTH, orkade inte söka fram en bättre)

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback