Liza: So Sick

THE CAREGANG </3 return:
Erkänn att ni tänkte dissa mig helt ändå bara :((u)(u)
Måste man inte likSOOM förboka OSV??!?+1
.................& det är dyrt............
................Ni är dumma, far inte (u) :(




Idag har jag bara legat och degat (hehe eh aa det rimmar, SO?) hemma och haft relativ tråkigt. Det enda som jag gjort är att sova, tills min underbara syster Linnéa kom hem från jobbet vid två och storma in i mitt rum efter mina kläder :(! Då blev jag så sur så jag steg upp. Hade så ont i huvudet imorse när jag vaknade. Jag som inte skulle vara sån pussy & stanna hemma så lätt. Men så gick det med det. Men imorgon blir det nya tag, SKUULAN..
Sen på kvällen har vi egen-träning på Balderskolan (BLONDISAR, NI SKA MED DIT BARA SÅ NI VET =D). Blir skojsigt, förlåt mig att ja har träningsvärk idag då.. Bara ytterligare ett bevis på hur otränad man kan vara.

 Just nu sitter jag här med min lilla kopp honungs-vatten med ingefära-citron te i. Har druckit fyra koppar idag, med den här tror jag. MUMS.
Det är faktiskt också det enda jag ätit, eller "ätit", idag tror jag... Åt två bitar Brie-ost på kex också, gottgott=)
Efter den är uppdrucken (svenskt ord??) hade jag bara tänkt skriva det här blogginlägget sen sussa. Vill vara pigg imorgon (vilket jag ändå inte kommer att vara, men).

puss. /L

Här är en låt som är fett bra, men nästan helt glömd.
Ne-Yo - So Sick>

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte glömd av mej.

2009-02-12 @ 17:49:55
URL: http://majacoolson.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback