Liza: tonight

rascal flatts - tonight i wanna cry <Very old indeed




Just nu när jag skulle börja skriva en blogg upplyste Olivia mig om att vi har nytt besöksantal på bloggen, 64 unika. Duktigt, men ni är SÅ dåliga på kommentera! Jag bryr mig inte om du är något annat än Alien/Hund/Människa... Du kan ändå kommentera :(

Jag vill köpa skorskorskor.
Vet inte vilka ännu.... Rackarns att vi inte gick på stan idag..

Vi var hos Emma & Olivia och gjorde (enligt alla andra, jag tyckte inte det var äckligt ens) skit-svin-äcklig varmchoklad (a) De va gött:]
Sen såg vi på en film som gick på tv "Without a paddle" hette den. Ganska rolig, men konstigt med våran humor.

Ikväll ska vi titta på Melodifestivalen (blir premiären för mig i år), se film och äta godis:D

OM TVÅ DAGAR ÄR JAG PÅ VÄG TILL STHLM, HERREGUD... ORKAR INTE EN VECKA DÄR IGEN, hemskt att säga men... :( Jag saknar ju mitt caregang där ffs!
Men det jämnar ut sig lite eftersom jag får vara på stan i Sthlm. Det är bland de bättre!

Men nu ska jag leka på apb , så skriv där för nu vet du vad vi ska göra ikväll:)


En miiicket fin bild på mig och linnéa för ca ett år sen.. ENJOY

(MÅSTE SKRIVA ATT DET VAR  MAAJSANN<3<3<33<33<3<3<  SOM TOG BILDEN PÅ BOVIKENBADET!!!! NÄR DET VAR BEACH-SOCCERTÄVLING!!!!! <33<)

puss. /L


Kommentarer
Postat av: majsiii

d¨måste ju fan skriva att JAG tog bilden dummis

:( :( :( :( (U) empo . .

2009-03-01 @ 01:16:18
URL: http://majacoolson.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback