olivia: i know you like it

haha nu bloggar jag visst igen. Storbloggarn verkar det som att jag blir. Men jag hade faktiskt inget bättre för mej medan jag väntar på att caregirl ska bli färdig. Efter det vet jag inte vad vi ska hitta på, men eftersom jag har hört hennes söta smsljud (den vibrerar två gånger och piper högt två gånger) hela morgonen så har hon säkert kommit på nåt att göra. Hoppas.
Från förra inlägget så har jag då:
1. Borstat tänderna duktigtduktigt
2. Klätt på mej
3. Sminka mej osvosvosv
Är man bra så är man ju?
Nu kom jag på den supersmarta idén att gå in på msn, och titta om nån av mina söta vänner är inne. ´Det var de :D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D nu ska jag bara vänta på att hon ska svara. Jag vet att du undrar vem det var, caresmile och carenose vare iaf, om du inet vet vilka detta är så ta dej en titt på apberget. Men om du nu har läst och följt våran blogg så behövs ju inte det.

En supersöt bild från DH.
LÄNGTAR
till nästa
bara så du vet. Vi ses där?
/ollÄ/caretree/olivia/.. ♣


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback