olivia: I'm inconsolable

Nu har jag kommit hem från träningen, där gullliza var med för första gången på ett bra tag. Närmare bestämt sedan hennes klubba gick av på vår DMmatch mot clemens. Hon som trampa av den ska passa sig för mej, och förmodlingen också för hela vårt lag, inte glada efter att hon har varit borta så länge.
Efter träningen så fick vi äntlingen veta vilka som har gått vidare till zon. Nu verkar det ganska onödigt att jag har oroat mej för det, eftersom TYP alla 94:or kom med. Men inte liza, hennes första träning idag ju, gillar verkligen inte den där clemensspelaren. Vi fick också grejerna från newbody, katalogen och provsakerna. Köp av oss så vi slipper betala så mycke själva till umecupen? Skulle vara väldigt snällt och Emma vill säkert ge denne en puss. (här är er chans alla hemliga beundrare)

Idag på skolan hände inte så mycke, först kom ingen av mina söta careklasskompisar, så jag trodde att jag skulle vara mobbad hela dan, men som tur var så kom liza på SO:n som vi hade med vår söta svensklärare, och eftersom ingen dator på skolan funka vid den tidpunkten så hade vi ea. Duktiga jag hade inget att göra så jag satt på min stol och tänkte på saker (se emmas lista nedan) tills liza komme. happi me. då prata jag med henne ist. Sen hade vi franska som sög, curth sa till oss ett antal gånger, vilket han alltid gör om liza är där. Men han gillar oss typ ändå, konstit:O
På matten orka jag inte heller jobba, Kent verkade inte så glad men han kan typ inte se sur ut och inte vara det heller, så det gick bra ändå.
Dagens skolhöjdpunkt var då musiken, då vi har egna musiklektioner. Idag hade  evelina och cissi, och dom hade nån frågesport. Såklart vann mitt lag, vilket bara var min förtjänst (olivias hårfärg ftw!!) Vi vann klubbor, mitt lag fick två st och alla andra fick en var. Sen på svenskan var vår svenklärare/katarina/koögat inte så glad för att alla åt på klubbor HEHE rätt åt hon.
Sen efter skolan var vi sötsugna och gick till ica, där vi tänkte köpa godis men köpte nån dricka ist. den kosta 9.90 men vi fick betala 12kr!! Inte schysst. Sen gick vi hem till oss ända bort på sunnanå, där liza meddelade att hon skulle till tandläkaren om 5 min. Synd men vi fick drickan för oss själva.. HIHIHIIII

I bilen hem från träningen fråga mamma om vi ville på melodifestivalen.
- Kanske de, svarade vi, så vi får se hur de blir med den saken. Skulle vara rätt kul, även om musiken osv inte är så bra.. Men de använder 80 hårsprejsburkar under hela melodifestivalen, rätt coolt, fast ofta dom räknar..

Jag har kommit på att de här inläggen (särksilt det här!) inte kan vara så fruktansvärt kul att läsa... drygt som tusan skulle jag säga. Men det är dom långa inläggen som är kul att läsa enligt mej, onormal som jag är, och det är bara dom som är kul att skriva, så klaga inte.
Jag har också kommit på att jag förmodlingen skriver dom tråkigaste, det är sånt som jag berättar man inte vill läsa... synd läsare om det finns några. förmodlingen inte men ändå.

nu sitter jag iaf här och nöter backstreet boys, det borde du också göra, dom äger ju typp nästan caregänget, men bara nästan. Ska snart gå och duscha, man vill ju inte vara ofräsch.

Ska bara säga att jag längtarfruktansvärt mycket efter vår och sommar, mest för att man kan klä sej som man vill utan att frysa, men sommar äger ju hur som helst. nightfilght kommer ju också bli råkul, och DH. längtar som tusan tilil de me, drygt som in i helvette me skolan. Hoppas liiniinnias är frisk imorron så blire lite roliagre iallafall. Känns som att alla är sjuka ofta utom jag, skolan varje dag YESYESYES bästa närvaron liksom jiho bättre blir det inte (skulle inte förvåna mej om jag faktiskt ligger i topp med närvaron, duktiga flickan som man är). Skridskor på gympan lyser ju också upp dagen, och tandläkaren klockan 15.00, en timme efter att vi har slutat, är ju inte heller så tråkigt. Avundsjuk på mitt liv, I KNOW?!?! Tur jag har the caregang, typ gör mitt liv värt att leva.

OKEJ, nu börjar det här kännas ganska långt, ingen kommer nog att läsa det men ändå :) JAg hör duschen kalla, så jag ska dra mej ditåt nu, men först måste jag lägga in nån bild, annars blir det här ett hemskt inlägg.
/olleolivlixÅM

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback