olivia: le dentist`?

for efter skolan till lina och åt tårta, men for nästan direkt till tandläkaren. Satt oroligt i väntrummet för jag visste inte om jag var på rätt våning, så det var en lättnad när hon äntlingen kom och ropade upp mej. Det skulle ha gått fort om min tandläkare inte var så virrig och inte hittade nånting om mig. Själva undersökningen tog nog mindre än 5min, han sa bara att de såg bra ut och vi ses nästa år. Se började han prata med mej om typ franska men då gick jag.
är hemma hos lina och skriver nu, emma och lina tar kort (fina som tusan ofc) och jg ligger här lite mobbad. men sånt är livet lixååm.


Ikväll vet jag inte vad som händer, måste göra< fysikläxan tror jag. Nån som vill hhitta på nåt? och nu är jag ganska less på at inte få några kommentarer. det är dumt när jga är så duktig på att blogga:(
/olivvia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback