olivia:be the best you can be

OKej. IGgår var det ju nf som alla borde veta och alla borde ha varit där för det ägde typ. Men vissa förstår man sej ju inte på, men det var mycket folk iallafall.
Vi stog ju i kiosken somsagt, kul när vi fick oväntad hjälp från ett bilhusdjur och nåra lövångersbor.
Efteråt fick vi stanna och städa, egentligen var det typ inget men eftersom vi hade kiosken längst birt från förrådet, tog det ändå ett bra tag. Halv två kom vi hem och iallafall jag somnade på direkten.

Var man VIP så var man?

Idag har det väl inte hänt så förfärligt mycket, man är sådär avstressad som man alltid är i början av lov. Men jag är ändå klar och redo för att göra nånting, men just nu står det still i mitt huvud. Det är till förmån för er alla söta läsare, för som ni kanske har märkt så satte jag mej och skrrev på bloggen.
Nu blire bara att tagga för dh näste vecka, kommer förmodlignen äga pga folk. Hoppas det iaf annars ahr man slösat typ en hel helg av sportlovet, och det skulle ju vara synd eftersom vi brukar ha ganska kul annars ocksåä--.
Hallå där jesper lyssna på mej
jag har en grej jag vill säga dej
ja livet pågår här och nu
den stora frågan är var är du?
alla undrar vad det är för fel
du sitter dygnet runt vid ditt tvspel
när polarna säger nu drar vi på disco
sitter du online med en kille från san fransisco
hur många tjejer har du haft?
-Inte så många pågrund av world of warcraft
en låt passande för dh?:)
/ollleolivolleoliv♣

Kommentarer
Postat av: "anonym"

bilhusdjur

m de var lågt-.

2009-02-28 @ 18:56:36

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback