lina: everything changes

FÖRLÅÅT för att jag inte har bloggat på tyyp hur länge som helst(a)
 men jag har bara inte haft tid tror jag,hehe men jaja så kan det bli ibland eller typ alltid för mig men ja precis.
Jag vaknade typ just och är töp arg för ja en sak...hata? oja! hihi jag är soet ibland.
Igår var jag ju på nighitflight med careganget + Anna och det var faktist riktigt kul.
Vi behövde inte stå så mkt i kiosken som vi trodde att vi skulle behöva för vi fick ju hjälp av Matilda, Filip och Arvid och dom stog typ med oss hela kvällen såå ja:)
När det var slut kl 1 så var vi typ tvungna att stanna kvar och städa till 2 och det var inte så kul, men annars var kvällen SKOJSKOJSKOOOJJJJJ:D!

Idag så ska jag och resten av careganget göra nåtttttttt skoj??
Jag och Emma försöker komma på vad men det går inte så braaaaaaa.
 Men vi kommer säkert på nått annars blire väl bara att sitta och prata och skratta som vi typ alltid gör(a)

Här är en "väääääldigt" söt bild på mig på nf när jag bar godis till kiosken och vettefan vad jag gör med huvet/håret hahaha ja precis:]

Pussss/lina


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback