emma: and it feels good

snart ska jag faktiskt sova. Snart.
Men jag fastande i min egen uppsats jag skrev om Michael Jacksson i vintras (????). Lite random att jag gjorde det då och nu är han död. Typ... sammanträffande? En väldigt fin uppsats blev det i alla fall. MVG, säger ju att jag är bäst.

Jag kan ge er ett litet utdrag ur den, gillar ni den och vill läsa mer kan vi ju förhandla om priset.

"Innehållsförteckning
inledning sid 1
huvuddel sid 2-3
diskussion sid 4-5
sammanfattning sid 6
källförteckning sid 7"

Jepp, jag är en riktig stjärna. Säg gärna vad ni tycker, bra som dåligt. Ris som ros. Hiss som diss. Tumme upp som tumme ner. Hund som katt. Springa som gå. Hej som hey. Hit som dit. Ditt som datt. Osv.
Kom på att jag aldirg i hela mitt blogg-liv har skrivit en "hiss och- diss lista", något som nästan alla andra bloggare har gjort? Tror jag ska testa det någon gång. Snart. Jag gör det innan jag lägger mig. Ska bara borsta mina tänder först.


Här har vi ett bra exempel på en bloggare som faktiskt har gjort en hiss och diss - lista.

puss och kram
/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback