emma: follow your heart

yoo motherfuckers you fucking bitchesszz
..
okej det däår var ju ingen trevlig hälsningsfras precis men härda ut. En trevligare hälsningsfras will come. I ett annat inlä'gg. En annan dag. Ett annat liv.

Är som sagt hemma hos Lina just nu, ett tillfälligt avbrott i vår stugvistelse, vilket vi har utnyttjat genom att ätit pizza, ätit jordgubbar, ätit smultron, ätit kexchoklad, spottat äpplen, spottat krusbär, kastat krusbär på grannens balkong, bloggat, tränat innebandy och slutgiltigen HYRT FILMER PÅ HEMMAKVÄLL! Vad annars?
Denna kvällen blev det tre godingar; The amityville horror, all the boys love mandy lane och dreamgirls. Helt fucking OK om du frågar mig.


Imorgon är det en viktig dag. Vad, undrar ni kanske.
Nämligen MIN NAMNSDAG<33<3<3<<33<3<3<3<33<3<3<3<3<33 Ett välkommet avbrott i denna gråa, intetsägande, menlösa, händelselösa, vardag. Och glömmer ni att gratta mig på denna högtidsdag, ja då är det inte mjukhandskarna som gäller. Då drar jag på mig hårdhandskarna, och ni vill inte möta mig med hårdhandskarna på kan jag lova.

That's my mother calling Olivia. Nu klommer hon.

PUSSPUSSPUSS LÖÖÖÖVÖEEEE 2 u all. I maddafakking love you.


I had a frog. I loved my frog but it left and it never came back. But if you really really love someone they can come back. osso min syster....gerd.
.....jag skrev aldrig tillbaka. Jag har discopulver. VIll du komma och ha lite discopulver?
 
Jo vet ni vad. Det var Leif  "Loket" Olsson, även kallad Klas(?) ringde mig i natt. Jag hade vunnit en smoking men den ville jag inte ha... då skulle jag köra lyckohjulet men icke sa nicke att jag skulle säga stopp inte. Men istället för stopp kan man ju säga pilotbrillor eller chokladzingo istället.... om man har lust. Men hade jag lust att säga det? Nej. Klockan var halv fem på morgonen. Och halv fem på morgonen betyder en förrvirrad Emma. När Emma vaknar halv fem åp morgonen av att det ringer, förstår inte Emmas hjärna att det ringer. Därav blir det lite förvirrat när Emma tar upp mobilen och ser att dolt nummer ringer och ännu mer förvirrat när Emma förstår att klockan är halv fem på morgonen och inte elva på förmiddagen.


Det där vAR bara onödigt. Och konstigt. Men sant.
Nu sitter Olivia och Lina och gör sugmärken på sina händër. VAD GICK FEL?!?!?!??!?! :'-(

Ey ni jag måste säga en sak. Jag gillar er.....asså nivet typ mer än vän och så...

måste gå hejdå

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback