emma: head over heels

pratade nyss med filleboiii from loeeev i telefon, han berättade att han läste vår blogg nästan varje dag och att han tyckte den var BRA. Den tackar man för!

Är btw hemma från kåge nu, ska snart till Lina.



En sak som jag och Olivia brukar prata om och störa oss på, är folk som tror dom är 'fotografer' typ, ba ojjj jag är SÅÅ bra på att ta kort, ojojoj. Jagmenar, hur svårt är det egentligen? Som att jag skulle lägga ut DOMHÄR korten jag tog med min mobil nåndag ba, oj jag är bäst på att ta kort osvosv...



Shit I am sure the master of att fotografera!

Nämen alla bara; oj, jag kan ta såå fina kort och ändå har jag bara mobilkameran, jag är så talangfull. Eller så köper dom en systemkamera (som alla verkar ha!!) utan att dom ens kan ta kort och typ tar kort på en solnedgång, SHIT så bra!!!! Visst, det blir fina kort, klart det blir det! Men oj så bra, dom kan ta närbilder på blommor och vatten och blablabla. Det är ju ingen riktigt talang som alla verkar tro att dom har. Eller ur min synvinkel verkar det i alla fall som om de flesta (i alla fall för många!! tror det) Undra hur många det är som tänker välja Media: fotografi till gymnasiet nu egentligen? SNÄLLA DON'T.

Jag vet inte varför jag blir så störd på det egentligen, det är ju bara en hobby.. men ändå!!! Fuck you=(

puss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback