emma: it's nice with..... hehe or NOT hot

emma's back!

Och nej, INTE emmas back utan EMMA'S back ni fattar aiiigght.

Ehh aa men vi är tillbaka i den stora stora staden nu. Ska umgås med Lina och några umepojkar denna dag, och sedan blir det right back till stugan! (0m vi hittar någon buss, det vill säga) Följer gör då även Lina.

UNDER dessa lost days som vi har cvarit i stugan, har jag gjort ungefär....ingenting,. Eller jo, jag for ut och sprang igår. Men jag fick så ont i magen att jag var tvugnen att springa tillbaka direkt. Förutom DET har jag faktiskt inte gjort något. I say ohh ohh i like it like it like it yeah. JOOOO VÄNTA jag och Olivia har målat våra nya cyklar! Dom blev SUPERnice kan jag lova. Två tummar upp av två möjliga. Två kapten krokar av två möjliga. En hel klase bananer. 5/5 toasters. Alla hästar i stallet.

<EHh orkar inte lägga in bilder för det hä'r är Linas dator. Jo vänta nåtra fina på mig såklartt


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback