emma: love is just four letters together

förlåt för att jag har blivit sämst på att uppdatera
, finns bara så mycket annat att göra nu! Hinner knappt skriva nu, måste fixa håret innan jag ska ut och leka med några unga män (inte småpojkar som Olivia skrev, det låter för peddo).

Idag var jag, oLIVIA Och matilda på vitbergs och där hände det väl inte så mycket förutom att vi såg VÄRLDENS MEST STEK KILLE. Jag lovar. Allt med han var stek. Synd att han var norsk, vilket vi upptäckte då vi fråga om hans nummer.

Senare hade jag träning, eller jag och Lina tränade, men vi avbröt efter halva eftersom vi inte orkade någonting.

BILDER KOMMER, jag lovar! Hinner inte just nu bara. Hold on. Be strong.


kisses
/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback