emma: you are the only one who could heal me

har just tagit av mig lite kläder och hämtat en banan. Dessutom svalkade jag mig i kylen för jag var så jävla het.

OKEJ DET DÄR LÄT FEL. HELT FEL.

Dagen spenderades i alla fall i Lizas stuga i boviken, och kvällen i min säng med världens bästa outfit!




Nu ska jag förklara exakt allt bra med min outfit:

1. Klänning som egentligen är en gammal kjol!
2.Svarta strumpbyxor med hål vid tårna
3. Gråsilvriga hala knästrumpor nerhasade
4. Skor som det inte passar att ha strumpor i
5.Fint skärp
6. Oseriöst många armband
7.Gröna fina ringar med lite fläckar typ?

8. Fint hår uppsatt i knut
9. Oseriöst mycket mascara ¨på nederfransarna men typ inget på de där uppe
10. Överdrivet med vit kajal
11. Väldigt stark och fin ögonskugga
12. Ton med concealer på läpparna... och därtill TVÅ olika läppglans!
13. Fin rouge

Jaa typ det... helt perfekt!
Lite andra bilder från idag/ikväll:








yeah. Puta´med läpparna and go for it! Nej vänta. Kan du inte få dina läppar lite vitare?

Puss/emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skippa Strump byxorna.

Sexigare Utan ;)

2009-08-01 @ 17:55:09

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback