emma: have I lost you or is it my fear of loosing you?

gödmörgön.

Ligger här i sängen och äter godis, sockerberoende ohye. Har "redan" hunnit duscha och äta lite frukost. Idag har jag lust att göra absolut ingenting faktiskt, nästan en skön känsla. Känner mig helt fantastiskt ofräsch faktiskt, så det kan ju vara en av anledningarna till denna känsla. Fast jag är väldigt sugen på att se Harry Potter på bio, och mamma nämnde någonting om att få pengar......... så vi får se  hur det blir med det.


Igår spenderades dagen först på stan, och det blev faktiskt en del inköp för min del! 2 armband + 2 par örhängen. Like it!
Därefter blev det hem och städa innan the guests kom, då vi åt....och åt lite mer. Fick lära oss lite teckenspråk dessutom, de viktiga meningarna 'Du är stek och snygg' och 'jag har gjort sönder ett glas'.

När vi i the sunnanågang aka jag olivia och matilda tröttnade drog vi ut i regnet till göteberget aka getberget och älvis aka älvsbacka och sjöng lite.

Nu tycker jag att det är dags för mig att ladda in lite bilder på denna dator.
IGÅR:


sweeet-


puss och kram/emma

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAHA

2009-07-25 @ 14:36:43

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback