lina: kan inte sluta, det går inteee:]

Vaknade precis, har typ sovit bort hela dagen men aja kommer ändå nästan inte att göra någonting idag för emma och olivia är i stugan och ja jag är nästan EMO,
 fast jag kommer nog hitta på någonting annat att göra(eller så inte) men ni kan ju höra av er om ni villllllllllll.

Fat nu kom jag nästan på vad jag kan göra om jag orkar, jag kan  träna för min kondition är inte lite dålig just nu och ja jag måste ju som ha bra kondition till maritn olofsson annars kommer iaf jag att dö ett antal gånger och det skulle inte vara så himla kul enligt mig.




pusss

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack. Din blogg verkar inte så dum den heller. :)

2009-07-18 @ 12:50:06
URL: http://tobeida.blogg.se/
Postat av: a

sluta röka då

2009-07-19 @ 17:37:40

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback