olivia: a so called party

idag har det hänt väldigt mycket..... eller så inte. jag har städat lite. vare på stan. umgåtts med mina syskon.  eller jag menar såklart the sunnanågang. vi sjöng sjungstjärna, orginaltitel: singstar. jag använder en tröja jag inte har använt på länge. ja du ser, spännande.

dagens diss: matilda far till stockholm. i will miss her. this <----------------------> much
men om hon vore en unicorn skulle jag saknar henne såhär <-----------------------------------------------------------> mycket. liking unicorns
nä men ska jag ta och visa er lite fina bilder med matilda på.





okej EN kanske inte var på matilda... gissa vilken? och gissa vem?
nu: en bild på mig

det var fint sött och gullit.

puss ooch kram matilda måste verkligen packa
/olivia

P.S enhörning

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAHAHHAHAH

jätte gullit inlägg:*<3<3<3<333<<3



vi ses till middan

2009-07-26 @ 17:41:28

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback