olivia: all insane

haha omg, gick in på vår lags hemsida, och gissa vem jag finner där. emma, enbart hon på vår bild på "framsidan". och hon hade inte en aning om det. not a clue.
jag tror someone here is loooooooäöeöeuved

emma tyckte visst det vqr väldigt roligt. det påståendet baseras på hennes kommentarer som:
'roligast nånsin'
'AHAHAHAHAHAHAHAH'
'undertryckt skratt'



nänu: MATILDA. kom hem? du är söt. jag tror jag gíllar dig, kanske mer än vän. du har åkt insane idag. du är gullig när du ler. du är ganska rolig ibland. my bby<33 det är ganska roligt när du är hos din mamma och jag är hos min pappa. slå mig bebis en gång till. jag har varit på vitbergs med dig några gånger. jag vet var din brevlåda bor. du har fina ögon. dom är inte bruna


du har gått konfa på solvik

jag tror jag ska se på randomvideos. länge sen, saknar den lille pysen

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback